Selasa, 3 Julai 2012

TIP KEKALKAN HUBUNGAN CINTA BERSAMA SI DIA




CINTA YANG DATANG SECARA SEMULA JADI ADALAH YANG TERBAIK DALAM HIDUP KITA



KATA orang unutk mempertahankan hubunga cinta jauh lebih sukar daripada mencari pasangaN kekasih setelah mengharungi semulahalangan dan dugaan, sudah pasti anda ingin hubungan yang berterusan.
ajang hilmi ada terbaca tip peting untuk mengukuhkan ikatan cinta yang berkekalan.Jom kita kongsi bersama-sama...

TIP 1
TIGA KATA AJAIB..
Munkin ini adalah kata-kata yang boleh diucapkan selama-lamnya.sebaiknya,anda tidak perlu menanti si dia mengucapkan perkataan 'I LOVE YOU' .Ini kerana, anda sendiri sudah mendengar luahan cintanya melalui sikap dan tingkah lakunya..serta kata-kata manis.......

TIP 2
HAYATI HUBUNGAN ANDA
Walaupun si dia sudah lama berada dalam genggaman tangan,anada masih perlu menghayati hubungan cinta ini sehinggalah anda dan pasangan benar-benar serasi dan selamat atau gembira bila bersama si dia.....

TIP 3
TERUSKAN KEHIDUPAN NORMAL
Jika sebelum anda bersam si dia,andabegitu aktif melakukan aktiviti luar misalnya bersukan,maka teruskan aktiviti riadah itu.perlu diingatkan ,anda tidak perlu mengubah gaya hidup normal semata-mata kerana cintak cinta si diapastikan ,anda perlu berbincang mengenai rutin harian anda denagn si dia.supaya si dia tahu atau faham.

TIP 4
JANGAN TERLALU ROMANTIS
Romantis adalah satu perkara yang indah dalam perhubungan. ia adalah ramuan yang peting untuk mengekalkan perhubungan.jadi ,tidak perlu dilakukan sepanjang hari....
ikut keada semasa.....

TIP5
KOMUNIKASI SECARA TERBUKA
Komunikasi adalah penting dalam hubungan intim.apabila cinti anda berdua sudah memasuki tahap hubungan yang stabil, ia bereti sudah tida masanya untuk anda berkomunikasi secara dua hala tenteng hal peribadi masing-masing.
Bangkitkan situasi luar biasa agarsi dia mengenali diri anda secar luaran dan dalaman.Begitu juga anda,cuba fahami keinginan dan perbadi pasangan.

TIP 6
JANGAN KELAM KABUT.
Jika naluri si dia bersikap ramah mersa dan mudah bergaul dengan masyarakat sekeliling.anada tidak perlu kelam-kabut, panik dan bersifat kebudak-budakan ingat, hati si dia tetap milik anda.jaga lah hati si dia

TIP7
PEKA PERKARA SENSITIF
Pertimbangkan dulu masalah jika anda ingin menyelesaikan perkara-perkara yang sensitif.
Ingat situasi semasa. keadaan sekeliling dan kenali hatinyaanda pasti tidak inginmembutakan si dia berasa malu terutama di depan orang tuanya.atau orang yang di hormati..

TIP8
BIARKAN HUBUNGAN MELAWATI DUGAAN DENGAN CABARAN
Perkara ini akan membuatakan hubungan anda tidaj membosankan peibagai cabaran hidup juga boleh dijadikan kayu pengukur untuk menguji hubungan anda perhatikan sikap si dia ketika berhadapan dengan masalah..
penting,cuba kawal tekanan perasaan anda agar diri tetap tenang walau apa perkara sekalipun

Tiada ulasan: