Rabu, 5 Jun 2013

TERIMA KASIH....AWAK ...AWAK HEBAT LAH...



 
Salam awak semua saya tahu awak semua ok....awak tahu tahu tak yang.......
......Awak...
  ...Awak yang tengah baca ni.
Saya tahu, jauh di sudut hati awak,
Ada rahsia yang tersimpan.
Ada tangisan yang tersembunyi.
Ada harapan yang terlukis terang.
Namun di situ,
awak memilih untuk senyum.
awak bertahan dalam diam.
awak yakin dengan doa.
Tapi saya percaya di sebaliknya..
Awak kongsikan segalanya pada DIA
yang lebih mengerti.
Awak menangis dihadapanNya yang
jauh lebih memahami,
Awak serahkan hati awak
sepenuhnya. Hanya untuk DIA
Sebab itu awak nampak tabah dan
tenang menghadapi semuanya. ♥
Awak saya tahu awak kuat ,bermotivasi,hebat ... sebak itu awak baca bolg saya ni terima kasih awak dari saya ajang hilmi...kerana awak sudi baca bolg saya yang tak sehebat maner ni....

Tiada ulasan: